Thursday, June 07, 2007

Zomer

Dromerige , lome dagen ...hitte .....klamme nachten.


Soms is het moordend , maar ook wel dagen om echt aan over te geven , vooral niet ertegen vechten maar gaan met de vla zoals mijn vriendin zegt.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Gisteren was echt zo een dag met een gouden randje.
Ik moest werken en de meiden belden me op of ik weer koolsla wilde maken met currygehakt en rijst , sinds enige tijd kan ik ze daar erg veel plezier mee doen en ze haalden alvast de boodschappen.
Toen ik thuiskwam stond de rijst al op vuur en nadat alle boodschappen binnen waren hebben we samen voor alles gezorgd.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lekker gegeten en zitten beppen en daarna verplaatsen de meiden zich naar het balcon , terwijl ik binnen op de bank lag te lezen en later achter de pc dook.
Per slot van rekening zaten ze daar nog toen ik naar bed ging .
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Later hoorde ik ze matrassen naar buiten slepen en ja hoor ...dit vond ik vanmorgen op het balcon!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Het is weer zomer.

6 comments:

trudette said...

Dat hebben ze slim bekeken, gezellig balkon.

Anonymous said...

Wat schattig, die beren.... Ik ben jaloers op je utizicht en balkon. Ik zou t ook doen als ik zo'n balkon had. ;-)

Genieten meiden!

Anonymous said...

wat leuk!
Heerlijk zo'n balkon.
Wij zouden het ook kunnen doen , buiten maar toch beschermd liggen!

Anonymous said...

foer'man bo sor' den dja!!
plus alen bo nat den no ka!
Gezellig!!!!!

Anila said...

Op drie hoog , en met onze balcon bouw hoeven we niet bang te zijn voor dieven en regen ....toen niet!

Anonymous said...

Die knuffels, mooi hoor!