Saturday, June 02, 2007

Dag 4

Dag 4 alweer en het gaat hard.

Allereerst melden dat ik heel slecht geslapen heb omdat Mo midden in de nacht belde om te vertellen dat er een paar maties waren die Annelies wilde leren kennen en aangezien het een ruil betreft heb ik de deur opengedaan en ben weer in bed gekropen en heb de meiden het uit laten zoeken.
Helaas betekende dat voor mij dat ik niet meer slapen kon ..heb daarom een aantal uur achter de pc en met een boek doorgebracht en tegen 5u viel ik weer in slaap om tegen 7u zeer brak maar klaarwakker naast mijn bed te belanden.
Ik ben maar uitgebreid gaan douchen en tutten achter de pc.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Annelies was tegen een uur of 10 op , douchen en daarna heeft ze de badkamer uitgebreid gesopt , jeetje ze heeft echt enorm veel energie.
Kokkerellen hebben we daarna gedaan , de siroop verder gemaakt en aan de boullion voor de pindasoep.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tegen 2 uur waren de heren er en hebben we de biezen gepakt om op de taxi te wachten , die er al bleek te staan...
Hier zie je de cameraploeg als jonkers in het groen...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

dat was een hele beleving om als een celebrity gefimd te worden vanuit een andere auto , camera door het dak , langzaam rijden en filmen maar ...
De ogen van alle mensen die om ons heen reden , geweldig , we hebben ons kostelijk geamuseerd.
Toen we op de plaats van bestemming waren , hingen al snel allerlei mensen uit de ramen om het toch allemaal goed te zien ..spannend hoor!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het bezoek aan Faab was heel erg gezellig en Dieudonne , van de volgende generatie was er ook , wat wordt het al een hele dame en lang!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Gezellig gebept en fotos bekeken in het trouwalbum en zo vloog een uur om en weer hing iedereen uit de ramen om het maar allemaal goed te zien.
Jammer dat we daar geen fotos van gemaakt hebben.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
De rest van de middag was Annelies met ze op pad , dus kon ik even de bank warmen , slapen lukte niet echt , maar lezend uitrusten wel.
Hierna hebben we de soep afgemaakt en gezellig gegeten en geklept totdat ze tegen een uur of elf de deur uit gingen om te gaan stappen.

Ben ik ff blij dat ik dat niet hoef te doen en zometeen mijn bed in mag!!

5 comments:

Anonymous said...

Ik hoop dat je heel goed slaapt!

En jouw meissie, komt ze morgen thuis of pas maandag?

Anila said...

Vanmiddag is alles weer bij het oude ,maar of het hetzelfde zal zijn? ;-)

Anonymous said...

Spannend, ik ben zo benieuwd hoe R. het heeft gehad. Fijn dat jij zo'n lief meisje had als ruilkind.

Spriet said...

Zo, dat zit er (bijna) weer op.
Fijn dat R vandaag weer komt. Jullie zullen heel wat te bepraten hebben schat ik zo in.

Bieke said...

Anila, je mag dan moe zijn en gesloopt, toch zie je er bijzonder goed uit op die foto's!
Straks dus alles weer back to normal en waarschijnlijk toch een bijzondere ervaring rijker...
Benieuwd hoe je dochter het gesteld heeft 'op den vreemde' ;-)