Thursday, May 31, 2007

Dag 2

Het was me een dagje wel.

Vandaag hadden we een vrije dag , geen cameras en heel veel tijd om meer over elkaar te weten te komen.
Het begon heel vroeg , rond half negen kwam de leendochter , al tevoorschijn en dook ze onder de douche.
Gisteravond was ze niet aan het videodagboek toegekomen , dus hoorde ik haar toen ik onder de douche zat bezig met de camera.
Daarna heeft ze me geholpen het loungehok op te ruimen en was het tijd voor een ontbijt.
En praten praten praten.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nadat ze uit de stad was teruggekomen met Mo had ik haar een su koekje laten proeven en dat vond ze zo lekker dat ze vroeg of we die ook zelf konden maken zodat ze voor thuis zelfgebakken koekjes meenemen kon.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
We hebben een boodschappen lijst gemaakt en besloten savonds aan het kokkerellen te gaan, de boodschappen heeft ze samen met Mo gedaan.
Grappig om mee te maken want koken en bakken doe ik samen met Ruby want Ruud is niet zo een keukenprinses al kan ze wel lekker koken als ze er zin in heeft.
En praten praten praten.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

We hebben eerst spaghetti met gehaktsaus en salsa ala Carina gegeten ...dat vond ze heel erg lekker.
Toen was het tijd voor het betere werk , we hebben van de restanten stokbrood een broodtaart gebakken en de vermaarde maizena koekjes.
Met trots kunnen we iedereen vertellen dat de onze veel beter smaken dan de gekochte die ze zo lekker vond!
En praten praten praten.
Ik moet eerlijk zeggen dat we daar beiden goed weg mee weten ;-)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Na al dat gedoe vielen plots de luiken dicht en is de dag om voor de leendochter.
Opgewekt toog ze naar bed ...om te gaan dromen van een nieuwe dag met heel veel andere indrukken , klaar voor de volgende cultuurschok.

6 comments:

Anonymous said...

Hoi Anila,

Zo, dat klinkt heel goed zeg! Leuke meid heb je getroffen. Ik ben wel heeeeel benieuwd hoe het met Ruud is.
Ben benieuwd of ze ook nog naar Den Bosch gaan.

Anonymous said...

O, mag ik het recept van de koekjes ook? :D

Anonymous said...

Bij jou zal het wel gaan, jij bent erg gemakkelijk, maar hoe zal het Rudya vergaan? Met zussen en een broer? En zoveel werk? Ben benieuwd!

Anonymous said...

Wat een leuk stukje weer. En plant je ergens alle recepten neer An? Ik krijg trek!!

Anonymous said...

Zouden de leenouders van R óók een weblog bijhouden? Zou wel leuk zijn, hé?

Anila said...

Ja , dat zou schitterend zijn ,maar ik denk het niet , je naamgenoot heeft het er niet over gehad ;-)
Ik noem haar soms Esmeralda en dat begrijpt het arme kind totaaaaaaaaaal niet!