Sunday, May 13, 2007

Moederdag

Ja ik weet het commercieel bladieblodieboe.

Maar feit is , dat je als moeder het toch heel erg leuk vindt , als je kind er spontaan aan denkt.
Het hoeft geen groots toneel compleet met 10 gangen diner te zijn , maar een kaartje , een stevige knuffel of dat kleine gebaar maakt het al een dag met een stip.

Jarenlang was het de exgenoot die eraan dacht en me een kado bracht , al dan niet met een kado dat hij voor de dochter had aangeschaft , maar sinds ze het ook zelf verzorgen kan , schoot het er helemaal bij in.
Soms was ik er wat teleurgesteld over en ook daar went een mens aan.
Op de duur verwacht je totaal niets meer.

We hebben het er dit jaar totaal niet over gehad .
Gisteren ging ze shoppen met een vriendin en daarna toen ze terug kwam waren we druk bezig met de kleine van haar andere vriendin die hier een dagje was.
Toen die opgehaald werd zijn we beiden achter onze pc gedoken en dochterlief is vrij vroeg gaan alapen.

Ik , daarintegen heb nog een hele tijd achter de pc gezeten en op You Tube naar allerlei videos zitten kijken van Migthy Sparrow tot Fafa de Belem , puur genieten dus.
In de vroege uurtjes van de dag naar het toilet gegaan en heerlijk uitgeslapen tot een uur of 9.00.
Opgestaan en naar het toilet.....heeeeeeeeeeeeee en dit stond op de eettafel op mij te wachten...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prachtig he , des te groter is zo een verassing als je er totaal niet aan denkt.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

De rest van de ochtend hebben we doorgebracht met platen en cds draaien , met muziek uit haar jeugd , de muziek wel te verstaan die ik draaide toen zij klein was en we hebben zelfs staan swingen.

En dan....als klap op de vuurpijl komt Ruby binnenwandelen ,na haar werk ..
Met schitterende kados ; 4 mooie wijnglazen en een moose voor de collectie.
Ik heb de rest van de avond alleen maar zitten stralen.


Mijn moederdag ..is niet stuk te krijgen!

3 comments:

Anonymous said...

Heerlijk zo'n spontane modderdag. En verdiend !

Anonymous said...

Helemaal verdiend inderdaad!

Anonymous said...

kijk An, dat is nou dochter moederliefde.
En er zelf aan gedacht, mooier kan het niet toch?