Wednesday, May 30, 2007

Ruilen : dag 1

Het begon nogal chaotisch want , Ruud draalde als altijd en ik was de lijst met het programma kwijt.

Achteraf lag het precies waar ik het had neergelegd want daar haalde de regisseur het ook vandaan.
Toen de ploeg hier tegen half 1 aanbelde , was ik me aan het aankleden en had ik net een daverende discussie met Ruud over het laatste nippertje gedrag.
Enfin , Ruud op haar best , dus rennen , vliegen , douchen , aankleden , koffer inpakken en tussendoor gefilmd en geinterviewd worden.
Hebbu beeld??
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Per slot van rekening ging ze op de afgesproken tijd weg en werd ze opeens bij het afscheid heel emotioneel , omdat het tot haar doordrong dat ze me echt niet bellen mocht en dat kon toch niet , want ze moet toch weten hoe het met moeders gaat??
De oplossing is dat ze mag bellen als het echt helemaal niet gaat en dat ze zal horen als ik het niet red zonder haar.
Daarna , instappen , zwaai naar de auto en dagdag ...weg was Ruud.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Toen we weer boven waren werd ik onder de loupe genomen en stevig uitgehoord en vooral gevraagd naar wat ik niet zou willen , ach ik sta open voor alles dus ....no problem toch.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
En plotseling ging de foon van de regisseur ....de leendochter stond voor de deur , veel sneller dan verwacht.
Alles en iedereen ging in de startblokken en toen ....kwam ze binnen.

Ik heb een leendochter , lekker vlot uit een gat onder de rook van Den Bosch zoals ze zelf zegt.
Haar ouders hebben een manege met kippefarm , dus hard werken zal ons Ruud!
Paarden roskammen , showklaar maken , kippen verzorgen , scharrelkippen dat wel EN eieren rapen ...live will never be the same!!
Zie het je voor je ??
Mijn dochter op een knol???
Ik ben reuze benieuwd hoe ze dat zal vinden ...ze heeft 3 zussen en 1 broer waarvan een haar tweelingzus is.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
De leendochter heeft het rijk alleen , zit voor het eerst van haar leven op een flat , weliswaar in het groen en dichtbij de hoofdstad , das smullen.
Het is wel een spontane meid en gelijk na het eten met Mo de stad ingegaan...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ben benieuwd hoe dat bevalt!

4 comments:

Anonymous said...

leuk AN!!!
Spannend ook, vreemd iemand in huis, hoe zal het verder gaan==
Succes jullie!

Anonymous said...

Whoehahahha. Ruud ten voeten uit!

Anonymous said...

Wow, wat een uitdaging, An!
Voor iedereen.
Leuk om puberruil nu eens van achter de schermen te volgen.
Veel plezier met je leendochter.

Anonymous said...

Hoe was dag 2?