Wednesday, July 20, 2005

Bijverschijnselen

Bloggen is heel erg leuk en zoals ik vanaf de start opmerkte ,het is navelstaren pur sang en ego trippen van de bovenste plank ,maar het geeft mij ook en plek om wat reflectie neer te pennen...op de maatschappij en over mijzelf...

Ik heb me ook vanaf het begin gerealiseerd dat je er ook kwetsbaar door wordt , je staat met al je gedoe open en bloot op het wereld wijde web en iedereen met wat kennis van de taal kan al je zieleroerselen , zo je die neerzet, lezen en het zijne ervan denken.

Daarom heb ik heel langzaam aan mijn blog gepubliceerd ,in eerste instantie via vrienden en kennissen en onderhand ben ik zo ver dat er genoeg staat om het ook aan anderen te laten lezen.

Maar , dan kom je de keerzijde van het bloggen daverend tegen...
Iedereen kan op mijn log ook anoniem inloggen en zijn bescheiden mening achter laten, ik ben me daar goed van bewust en ik wil het niet dicht timmeren .....want ik vertrouw de mens als mens ...en wens me niet te verschansen in een ivoren toren.

Image hosted by Photobucket.com

Er heeft een heerschap mijn log ontdekt om dat op te sieren met een enige, gefundeerde en vooral zeer objectieve visie....dus not!
Ach , er zijn vreemde kostgangers op de wereld.

Ooit ben ik staande bij de bushalte ook zo een weird benaderd die me ter plekke omstandig zijn mening verkondigde over mijn uiterlijk....
De held stoof wel erg snel weg op zijn fietsie toen ik op hem afstoof en mijn kind hem zowat van zijn fiets afsloeg met haar rugzak...
De bus kwam er gelukkig net aan.

Image hosted by Photobucket.com

Hier deleten we dit soort opmerkingen vrolijk ....ik zei het al ..rare kostgangers!

6 comments:

Anonymous said...

Well done girl!

Anonymous said...

Gelijk heb je! Kan je IP-adres van die niet blokken dan?

Anonymous said...

Anoniem nog wel? Zo hee, ik ben onder de indruk van die meneer. Poehpoeh.
Zou zo iemand dat nou doen om zich er beter van te voelen? Zielig hoor.

Gewoon onbelemmerd blijven deleten Anila!

Anonymous said...

Ha, ha....Anila in ACTION!

Ik heb helaas het gedelete niet gelezen...wáárom niet iemand gewoon voor l*l laten staan met domme opmerkingen?

Anila said...

Ik was echt niet gecharmeerd van het fraais ,laten staan....das ook het overwegen waard!

Anonymous said...

Je hebt gelijk An, maak je niet druk om een achterlijke reactie van een achterlijke idioot, die te laf is om zijn naam te vermelden.

Het inburgeren van dit soort zal nog een hele klus worden.:-)