Thursday, June 18, 2009

Verhuisd

Ik woon nu in de andere kamer.
Photobucket
Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad, maar het bed staat, het ziet er prima uit en het was enorm wennen.
De eerste week werd ik namelijk lichtelijk zeeziek ervan.
Na jarenlang in een bed geslapen te hebben met een stevige ondergrond heb ik nu een verende bedbodem en een binnenverend matras...elke keer als ik me beweeg deint het bed, iedereen dacht dat ik overdreef maar het is zo.
Na wat slechte nachten gaat het nu wel!
Photobucket
Aan het voeteneinde van het bed staat de grote boekenkast, nu nog gevuld met de kinderboeken totdat Ruud haar kamer af is of dat ze naar de logeerkamer kunnen.
Ik kan mijn kamer nu heel makkelijk keurig opgeruimd houden.
Behalve...
Photobucket
De computertafel...ik moet eens gaan kijken wel opbergsysteem mijn rommel handig bedekken kan ;-))

5 comments:

molly said...

Waarom heb je je pc in de slaapkamer staan An?
en niet in de huisamer?
Ja, het is altijd wennen een nieuw bed.
Ik had de eerste weken rugpijn;-)

Anonymous said...

wat kut dan ik zal het bed terugbrengen.

fleurvh

Anila said...

@F, nee hoor, ik wist wel dat het wennen zou zijn, het is ook wel leuk om een heel groot bed te hebben, dat weegt er prima tegen op.
@M, ik heb nooit mijn eigen pc in de woonkamer gehad, ik hou wel ervan om lekker rustig achter he ding te zitten.
Rugpijn had ik gelukkig niet, bietje misselijk...dat wel;-)

Anonymous said...

Ik heb het bed gezien bij Ikea

f

eve said...

Ik was vanaf dag 1 op mn nieuwe bed, heerlijk slaapt het. Je kamer ziet er mooi uit An.