Sunday, June 21, 2009

FABULOUS!!

Gisterenavond heb ik de scoot laten swingen!
Photobucket
Ik ben naar het concert van Oscar d Leon in de Melkweg geweest.
Faap en ik zijn tegen 6u de deur uitgegaan, met de metro naar de stad, hapje eten ( heel erg lekker en zoveel dat we ons bord niet eens leeggeten hebben en no toetje) vervolgens naar de Melkweg omdat ik voor in de zaal moest kunnen.

De sfeer zat er al snel in, er werd salsa muziek gedraaid en gelijk ook gedanst, iedereen had er duidelijk zin in.
Het duurde even voordat het begon, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....
Photobucket
De band kwam op, de eerste tonen van Llorarrrrrrrrrrrrrr en de show begon in een heel hoog tempo, de vonken spatten ervan af en Oscar is nog een even goede entertainer als altijd, de man heeft de hele show staan dansen!!

De band deed niet onder, veel solos, veel dansen en ze deden het allemaal met een zeer aanstekelijk plezier, de hele zaal zong luidkeels mee, zelfs ik en ik heb zitten swingen op de scoot.
Oye como va ( Santana, Oscar is a good pupil ) was beslist ook een hoogtepunt en ieder bandlid deed een solo, ik geloof dat het nummer ongeveer een half uur uitgesponnen is, maar saai, no way!

Om half 12 moest de stekker eruit en doordat ik bij de branddeuren zat, konden we vlot voor de massa eruit en naar huis toe.
Het was een zeer gedenkwaardige avond....Saborrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

3 comments:

eve said...

Wat zal jij genoten hebben...Heerlijk dat dat allemaal weer kan nu je je scoot hebt.

arlinda. said...

Waw, Oscar de Leon...toen ie in Suriname optrad regende het pijpestelen.....op het poolterras van Torarica. Iedereen werd kletsnat, de show ging door in de stromende regen....niemand heeft geklaagd! Kan je nagaan hoe goed hij is!

Unknown said...

we blijven het jammer vinden dat we toch niet geweest zijn.....