Friday, June 19, 2009

De grote reis

Mijn nichtje is op reis en nam de dochter mee.
Photobucket
Gisterochtend vroeg zijn de dames vertrokken, tegen 21 u heb ik Ruud even gesproken.
Tien jaar geleden is ze al een keer in SU geweest, 6 weken lang heeft ze meegedraaid in het gezin van mezus.
Nu is dat wel anders, ze gaat weer bij mezus logeren, maar het gezin van toen...das uiteen gevallen.
Rohani heeft haar eigen gezin, Rehna is er niet meer en Ruby, daar vloog ze mee.

Wie ze nu leert kennen zijn Matthew en Raksha.
Matthew heeft echt wel geoefend op de namen hoor, zijn tante Boebie en tante Oeeeeeeeeeeedia zijn gisteren aangekomen.
Ik hoorde dat hij zijn stuiterbal erg leuk vindt.

Geniet evan dochter en doe maar heel veel mooie herinneringen op!

4 comments:

Feline said...

Ruud, ik benijd je.
Geniet van deze heerlijke reis!

arlinda said...

Rudya GENIET!!! Alles vind ze leuk,
shoppen,zwemmen, uitgaan, slapen...Kusjes uit een warm en beetje regenachtig Suriname!
Van Rudya, Ruby, Zainab, Matthew en Arlinda.

Jacqueline said...

Dit is heel bijzonder en zeker een hele mooi ervaring die ze vooraltijd in dr hart blijft bewaren als herinnering.

Anonymous said...

Als ik even tijd heb, blik ik soms in jou wereldje. Blijft een gezellig weblog. Jammer, als je weinig schrijft door drukte.

Petra alias Joey