Monday, June 15, 2009

Mijn oase

Mijn balcon is in ere hersteld.
Photobucket
Ik had alles goed voorbereid, eerst de afspraak om een buitenkraan aan te leggen en daarna de planten besteld.
Helaas kan ik dat wel willen, maar, de realteit is dat de kraan nog steeds niet gemaakt is want de klusjesman heeft het druk.
Hij is zelfs al langs geweest met een collega die het doen zal, maar ...sindsdien is het opvallend stil.
Photobucket
De planten doen het prima, dankzij de gietertjes van Ruud.
Photobucket
Voor mijn pech gaat ze aanstaande donderdag 5 en een halve week met vakantie.
HELP!
Photobucket
Vandaag niet vergeten de klusjesman te bellen........................

3 comments:

molly said...

Mooi An!
Ik heb ook bijna alles lila en paars.
De grond is hier kurkdroog, de ene bui die er valt is niet genoeg.
Dat wordt sjouwen;-)

Anila said...

BALEN ZEG! BLIJKT MENEER MET VAKANTIE TE ZIJN, WAT EEN ^&#$&^^&!

Arlinda said...

I Remember.....