Sunday, December 28, 2008

Moose time

Ja, ik weet het, maar ik vind ze nu eenmaal leuk!
Photobucket
Daarom krijg ik er elk jaar minstens eentje, alleen, dit jaar kreeg ik een koffervol!
Photobucket
Ik heb ze vandaag maar op en rond de koffer neergezet om er wat foto`s van te maken, ze zijn echt heel erg leuk en verschillend.
Photobucket
Er is zelfs een haarband met een gewei, die heb ik ook nog opgehad, maar de foto is echt waar.......mislukt!

Lieve meiden, ik ben heel erg blij met de aanvulling van de collectie.
Het was weer een gedenkwaardig cadeau, net als de Japanse windchime ;-)

2 comments:

Jacqueline said...

Weet je wat nou zo handig aan digitale foto's? Je ziet meteen dat het mislukt is....dus kun je net zolang proberen tot je een goede foto heb....hihihi dus ook die foto met die haarband in....
Succes!
Gr. Jacqueline

Anila said...

@Jacq......je snapt dat ik daar nou net niet op zat te wachten, whoehahhahahahah!