Saturday, December 06, 2008

Alpinist

Ik ben 2 en ben op ontdekkingsreis.
Weet jij al dat klimmen een hobby is?
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Hier was ik onderweg naar een stok die op de kast ligt.
Nu ik weet dat ik kan klimmen, moet ik steeds hoger,nietwaar.
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Bingo!Ik ben de bak van de vrachtwagen ingeklommen, mooi ding hoor moussa Rishie.
Hmm, even bedenken hoe ik eruit moet komen.....
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Zie je wel, oefening baart kunst, dit kan ik al razendsnel, omhoog en omlaag.
Life sure is fun, als je maar je tijd goed weet te besteden.

5 comments:

Anonymous said...

Hi Peetie, je houdt het niet voor mogelijk hoe ondeugend deze ogrie boi is !!! Maar als hij je zijn liefste smile laat zien dan ben je alle boosheid weer vergeten ... en weet je dat Raksha net zo ondeugend aan het worden is ??!! Dat belooft wat :-p
Bossies en brassas van Rishie, Rohani & Raksha Mahabiersing

Anonymous said...

Geen moment stil, is dat "je tijd goed besteden?"
Hij heeft nog een andere hobby: "gooien!" In de auto vliegen de slippertjes en schoentjes me om het hoofd. Maar hij zit wel veilig in zijn kinderstoel, daar wijken we niet vanaf.

Anila said...

@Dames...hij houdt van de wereld en dat laat hij weten ook....
Hij wordt misschien wel basketballer ;-)), dan moet je goed kunnen mikken he!
Raksha, die denkt vast, goed voorbeeld, goed volgen.

Anonymous said...

Geweldig wat een foto's, wat een koppie. En wat zal je er een werk aan hebben. Respect Arlinda!

Anonymous said...

Oh God, als die kast maar niet omvalt!!