Sunday, December 14, 2008

Mineur

Ik kan het gewoon niet meer.....
Photobucket
Hoewel ik er nog geen log aan gewijd had, was ik sinds 5 december in het bezit van de lang verwachtte triplestoel.
Een ware zegen voor mijn veelgeplaagde benen!
Eindelijk geen kramp meer snachts.

Helaas viel bij de oplevering al op dat er een armlegger scheef zat.
Het stoorde me in het begin niet, maar in de loop van de week kreeg ik er last van, mijn ene schouder werd omhoog gedrukt.

Om een lang verhaal kort te maken, de stoel bleek tijdens het vervoer dermate beschadigd te zijn, dat het acuut terug moest naar de leverancier.
De hele stoel is ontzet en het onderstel is rijp voor de sloop.
Niets dan hulde voor de vlotte aanpak van de firma, maar sinds donderdag, zit ik weer op een gewone bureau stoel.
En ik trek het niet.

Sinds vrijdagavond verga ik van de pijn en ondanks alle rust, thuis, weekeinde schiet ik er geen donder mee op.
Morgen moet ik weer aan de slag en de stoel is op zijn vroegst woensdag klaar.

HELP!!!!

7 comments:

Anonymous said...

Wat kan ik zeggen An?
Doorbijten?
Voordat je het weet is het woensdag?
Sterkte de komende dagen!

Anonymous said...

och An wat is dat waardeloos zeg! heel veel sterkte de komende dagen (en is thuisblijven geen optie al het écht niet gaat? )

Anonymous said...

Ik sluit me aan bij de vorige spreker!

Anila said...

@ Dames, gelukkig was de baas het eens met mijn betoog dat ik niet meer op deze manier kan werken.
Ik werk dus even halve dagen..de middag werk ik thuis.

Anonymous said...

Is tie er al?

Anila said...

Hij is er weer, sinds vanmorgen is de stoel terug...en nu weet ik echt dat de vorige goed beschadigd was, want deze trippelt als een droom!
Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hiep hiep hoera!!