Saturday, December 20, 2008

Aftellen....

Nog maar een dag werken voor de kerst...............
Photobucket
Maar nog zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen.
Natuurlijk kies ik dat zelf, het is helemaal mijn eigen schuld en ik geniet er ook van, ik kijk zelfs uit naar morgen.

We, Cynthia en ik gaan weer viadoe bakken.
Net als vorig jaar, alleen nu werk ik full time dus heb ik het gevoel dat het op het nippertje moet.
Onzin, maar zo voelt het wel, raar zoals een mens in elkaar zit.
Photobucket
Het komt ook omdat ik gisteren het druk heb gehad met de diploma uitreiking, de kerstborrel met natuurlijk de gezelligheid die daarbij komt kijken, de werkdag erna en het shoppen dat ik perse moest doen van mezelf.
Photobucket
Ik was daarna behoorlijk sjagge, dus heeft dochterlief me verzocht om het veld te ruimen.
Nu ik een paar uur geslapen heb, kijk ik inderdaad heel anders tegen de wereld aan.
Photobucket
Zoveel te doen, nog zoveel te doen.
De boom staat nog niet eens;-))!

5 comments:

Bieke said...

hier ook nog geen boom of kerstversiering...
eigenlijk geen zin in

succes met de viadoe :-)

Jacqueline said...

de bomen staan hier wel, maar ook hier loopt de planning niet volgens plan. En komen we ook hier in tijdnood. Dit alles hangt van het weer af. Ook van deze kant succes jullie.

Anila said...

De boom zal vanavond dan eindelijk zijn plek krijgen, de viadoe is gemaakt en weer prima op smaak, gelukkig wel Bieke, was weer veel maar gezellig werk
Jqcq, sterkte met de sneeuwval, de overwintering en dat oma snel mag opknappen!

Anonymous said...

Ik denk dat iedereen te kampen heeft met hetzelfde probleem: de tijd gaat gewoon sneller aan 't eind van het jaar!
Ik heb een nieuwe kerstboom gekocht, een leuke kerstkrans.....
ik denk dat ze eind 2009 een plekje zullen krijgen.

Anila said...

De boom staat, heel smaakvol versierd door Cyndi.
Hoera!!!!!!!!!!!