Tuesday, December 30, 2008

Franje bij de kerstborrel

Dat was de uitreiking van het certificaat zoals dat officieel heet.
Photobucket
Hier ben ik bezig mijn scoot wat op te poetsen in mijn nieuwe trippelstoel..tsja door de sneeuw en prut zag het er niet uit.
Niemand heeft gemerkt dat ie schoongemaakt was, want de verlichting was zeer sfeervol ;-)
Photobucket
Deze heren worden de Drie Muskitiers genoemd, het zijn mijn beste vrienden uit de groep, Henk, Krishna en Walter, Regina, hun chef, zwaait ze wat terechte lof toe.
Photobucket
Henk legt uit dat hij deze opleiding samen met Sander gehaald heeft, als alleenstaande ouder doe je dat per slot van rekening MET je kind als team.
Photobucket
Krishna spreekt namens de groep een dankwoord uit, de docenten werden ieder op hun beurt geevalueerd, niets dan goeds!
Photobucket
Ik kan weer opgelucht lachen, volgens afspraak heeft mijn chef, Peter de toespraak kort gehouden.
Photobucket
Walter en Henk nemen de stand der zaken door.
Het was een zeer geslaagde borrel.

3 comments:

Anonymous said...

Wat sta jij toch altijd leuk op fotos An!!!
Fijne avond en alle goeds voor 2009!

Jacqueline said...

Oliebollen groetjes uit Duvall, thanks voor het recept. Het vervolg komt eind dit jaar, tot in de oliebollen tijd!

Anonymous said...

veel geleerd