Sunday, January 01, 2006

Uren, dagen , maanden

Ja hoor het is gedaan , het nieuwe jaar heeft zijn intrede al achter de rug ...

De tijd voor reflectie , zo rond de laatste en eerste dagen van zo een vers jaar lijkt iedereen te barsten van de goede voornemens...
Het begrip alleen al ...alsof alle andere voornemens slecht zouden zijn en alleen deze enige waarde hebben.

Ik doe er niet aan mee.
Tuurlijk zijn er dingen op mijn wish-list en ook op mijn to-do list staat het een en ander,ondanks dat heb ik het liever over vervulde wensen en verlangens.
Omdat het minder beladen en verplicht is, ik denk dat het mijn anarchistisch trekje is dat rebeleert.

Sommige dingen schijnen zich vanzelf op te lossen en voor andere wensen , ach dan zijn er hele lieve mensen die je zo verrassen....
Ik heb bijvoorbeeld een nieuw digidinges gekregen , snap je nu mijn geloof in vervulde wensen?
Image hosted by Photobucket.com
En wat het zelf oplossen betreft , ik zag heleboel beren op de weg het laatste jaar , een heleboel zijn zelf op de loop gegaan en anderen bleken tamme beren , het liep dus heel anders dan bedacht.
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, dat is waarom spreekwoorden kloppen.

Er blijven dingen op mijn wenslijst staan zoals een leuke baan (staat al 3 jaar in de top 10) , een slanker figuur (moet lukken als ik doorga met minderen) ,minder pijn van de reuma (ach utopia moet ook een plekkie) en zo kan ik er nog wel een stuk of wat benoemen.
Feit is dat je niet op alles greep hebt en het ook niet moet willen.
Image hosted by Photobucket.com
Want het mooiste is om iets te dromen over te hebben ....bergen te bestormen ...verten om te ontdekken en doelen om te behalen.
Image hosted by Photobucket.com
Wat zouden we zijn zonder dat al??

Lieve mensen , heb een daverend fijn jaar!!
Image hosted by Photobucket.com

6 comments:

Anonymous said...

Jij ook een fantastisch nieuw jaar sis.
Mooi verwoord, er moeten verten blijven, dromen, verlangens. Juist die maken het leven mooi !

Anonymous said...

Hee, da's een mooie wat je daar schrijft over dat je liever spreekt over vervulde wensen en verlangens.

Anonymous said...

happy new year en alle goeds voor dit jaar!

Luna said...

Met goede voornemens kan je de weg plaveien... vervulde wensen en verlangens... klinkt een heel stuk mooier!
Een schitterend nieuw jaar met heel veel mooie foto's ;-)

Anonymous said...

Hoera, je hebt een digidingus terug! Dat belooft veel goeds voor t komend jaar op dit log!
Dat het maar een prachtig, verrassend jaar mag zijn An!

Jacqueline said...

Happy New Year vanuit de US