Sunday, January 22, 2006

Struggle

Vechten tegen de bierkaai mag het niet worden ,maar het is wel een enorm gevecht met mezelf.
Image hosting by Photobucket
Elke dag weer ,bewust omgaan met eten en drinken en niet gedachtenloos mijn buik vullen als ik een prikkel voel.
Het is iets waarmee ik zeer vertrouwd ben , op een negatieve manier en ik moet weer eens beseffen dat eten behalve een satisfactie ;ook is om je lijf te onderhouden en niet te overvullen!
Image hosting by Photobucket
Langzaam aan lukt het me om dat tot een dagelijks besef om te vormen , ik geloof niet dat het me ooit zo zwaar is gevallen als nu en ik heb toch al jarenlange ervaring met deze materie.
Deze keer doe ik het geheel en al op eigen houtje en zonder echte begeleiding ,ook omdat ik vind dat het uit mezelf komen moet om er een succes van te maken.
Image hosting by Photobucket
Alleen maar door het hier op te schrijven werkt niet dus heb ik me aangesloten op mijn favo forum bij de dames met dezelfde voornemens.
En by jove ,het werkt !
Regelmatig opschrijven wat er door de mond gaat en wekelijks verslag doen van de wederwaardigheden werpt langzaam maar zeker vruchten af.
Wegen doe ik niet , ik hoef niet te weten hoe zwaar ik ben , ik moet mezelf zover krijgen dat ik het gewicht dat ik verlies op een verantwoorde wijze verlies EN er af hou, dat is mijn voornaamste doel.
Image hosting by Photobucket
Daarom heb ik besloten mijn vorderingen vast te leggen met het digidingetje...ja ja , ik heb er weer een ;dus gebruiken zullen we het speeltje!
Ik denk niet dat wekelijks een plaatje schieten helpt en voorlopig schiet ik alleen plaatjes van mijn welgevulde onderkin.
Op den duur moeten het zelf plaatjes van the whole lot of me worden.
De meest openbare vorm van mezelf tentoonstellen heb ik al gekozen , dus stimulans genoeg;-) !
Image hosting by Photobucket
Wie o wie ziet er al verschil??

6 comments:

Anonymous said...

Je gaat echt goed girl.
Keep up the spirit !

Anonymous said...

Ja hoor dat verschil zie je goed!
Je bent zo goed bezig. Ik neem een voorbeeld aan je>

Anonymous said...

Echt wel dat er verschil is! Goed hoor An - blijven schrijven en alles sal reg kom! Jij, ik en de selleriestengel!

ilyaantje said...

Ik vind het duidelijk zichtbaar!

Knap van je!! Hopelijk kan ik het deze keer ook doorzetten.

Go, go, go.....

Anonymous said...

Wel,wel, een hele verandering! Alleen zie ik je veeeeel liever met de krulletjes!! Jezus

Anonymous said...

Hartstikke goed. Volhouden!
Ik schrijf ook alles op wat ik eet. En het helpt. Het is erg vervelend om te moeten opschrijven dat ik weer eens een zak chips leeg heb gegeten. Het gebeurt steeds minder. Eindelijk.