Sunday, June 08, 2008

Zonnige dag

De Amsterdamse Poort bestaat al 20 jaar.
Daarom was er deze hele week bijna iedere dag braderie en kermis.
Photobucket
Ik heb totaal geen idee hoe de kermis eruit zag, ben namelijk niet zo een fan behalve van het reuzenrad, maar vandaag had ik daar geen gezelschap voor.
De braderie ben ik wel naar toe geweest, ik had al een paar dagen trek in zalm, de winkels waren open, mooi weer en ik had alle tijd van de wereld.
Eerst geprobeerd of ik gezelschap kon krijgen voor een ijsje op de Poort en een ritje door het park, maar de kids waren er niet en mijn nichtje van het ritje vroeg of ik bij haar langs kwam na het Poortbezoek.
Photobucket
Zo gezegd zo gedaan, geshopt, de braderie over gereden, een lucky charm gekocht bij een Chinese kraam en daarna op bezoek.

Wel, dat bezoek werd een complete Wellness beleving.
Mijn voeten zijn verwend met scrubbeurt en aromabadje, gevolgd door een massage en daarna ..het allerverukkelijkst een gezichtsbehandeling met aroma olieen.
Ik viel prompt in een diepe, verkwikkende slaap.
Wat voelt dat heerlijk, ik werd echt heel fijn wakker.
Na een lekkere maaltijd ben ik weer op huis aan gegaan.

Nog even op het balcon gezeten, maar nu ga ik loom in bed liggen lezen.
Wat een prachtbegin van de week ;-)
Thanks Faap!

2 comments:

Anonymous said...

Om jaloers te worden!

jennifer black said...

I love the top photo with the ferris wheel. There's a surreal quality to it that's amazing. Great light.