Monday, June 23, 2008

Alledag

Oranje verloren en weer thuis , rustig mooi weekeinde gehad.
Photobucket
Terug naar het leven van alledag.
Deze week heb ik het razend druk, het is de laatste week van mijn stage, het stageverslag moet nog geschreven maar mijn opdrachten zijn op een na af, daar kan ik pas vrijdag wat aan doen.
Het is niet anders maar de vergadering die in het verslag moet is pas op donderdagmiddag.

Vrijdagmiddag ben ik met de baas en een collega meegeweest op een promo-middag, in eerste instantie leuk, maar helaas werd het opeens heel erg saai door een nauwelijks te volgen discussie met een van de ministers...jaja, ik ontmoet nogal wat BN-ers he.
Enfin, de hapjes na het officiele gedeelte waren erg lekker.

Nu kijk ik vooruit naar een drukke week en ik zal blij zijn als die om is .
Dan, heb ik vakantie.
Nou ....tijd om te studeren voordat ik examen moet doen.
De week is begonnen ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Succes met de examens he!

Faap

Anonymous said...

Succes!