Sunday, June 15, 2008

Ik baal

Vandaag zou ik naar Almere voor een ontmoeting met mijn vriendinnen..
Photobucket
Het lijkt wel die mop van die man die naar Parijs ging .....want ik kan niet.
Omdat het 1 zone te ver is van mijn huis met het busje-komt-zo en het alternatief naar een Station , 1 zone eerder kan niet vanwege de busstaking want ze kunnen me niet garanderen dat ik tijdig gebeld zal worden om daar te komen voordat ik opgehaald zal worden.
Huh?
Ja, ze combineren de ritten omdat het zo druk is, dus de tijden zijn niet of nauwelijks te voorspellen of haalbaar.

Ik blijf dus thuis en ik baal.
Gelukkig heb ik mijn handwerk nog.

5 comments:

Anonymous said...

je s en k vriendinnnen?

fleurvh

Bieke said...

Kan niemand van de vriendinnen je dan ophalen aan die ene zone eerder?

Anila said...

@ Dames , het is inderdaad met die vriendinnen en nee de crux zit in het terugbrengen als ik weg moet , dan kan het busje niets garanderen en daarom durf ik de tocht niet aan.
Maar ik heb me ermeem verzoend en zit heerlijk te chillen , thuis ;-)

Anonymous said...

Ja dat is balen voor je Anila. Ik zou jullie wel nooit meer zien in levende lijve.

fleurvh

Anonymous said...

Fler zit niet zo melodramatisch te doen;-)))