Friday, June 13, 2008

Aangenaam

Op dit moment loop ik weer stage.

En hoewel ik mijn handen vol heb aan de stage opdrachten kan ik zeggen dat ik dit een echt leuke werkplek vind.
De collega`s zijn aardig , de stemming is vrolijk en er wordt heel veel gelachen.
Vrijdag is bijvoorbeeld Ladies day, dat wil zeggen dat er behalve de chef geen mannen werken op deze dag en daardoor voert men toch andere gesprekken.
Photobucket
Vorige week ging het over relaties, aan gezien het feit dat er aantal van de dames weer vrijgezellig is, ging het over de whish-list.
Heel vermakelijk en de chef merkte droogjes op dat hij enorm veel ervan heeft opgestoken.
Photobucket
Lingerie kreeg ook nogal wat aandacht en het feit dat de een voor zichzelf dat met plezier aanschaft en de ander het bij een mooie pijama houdt als ze solo zijn.
Ik ben van mening dat je jezelf moet kietelen, op iemand anders wachten heeft weinig zin en per slot van rekening weet je het beste wat je leuk vindt.
Lukt het een ander je heel goed te verrassen, dan is dat mooi meegenomen.
Photobucket
Ik ben benieuwd waarover de gesprekken vandaag zullen gaan.

2 comments:

Bieke said...

En waarover ging het gisteren Anila? ;-)

Opvallend toch hoe relaties mensen blijven bezig houden. Bron van zoveel pijn en verdriet, maar toch blijft men maar zoeken.

Ik had laatst een uitje met een 4tal vriendinnen waarvan er 3 ook weer single zijn en dan doet een van hen het voorstel om ons allemaal samen in te schrijven in een relatiebureau. Ik was verbauwereerd... en kon alleen maar droogjes opmerken dat het niet erg is om te leven zonder vent, dat je geen vent nodig hebt (maar zoals je weet betekent dat niet dat ik "wensvrij" zou zijn...)

Anila said...

@Bieke, laten we zeggen dat het niet over Biotex ging, meer in de richting van de Sex in the City premiere!

Nee, wensvrij zijn mijn collega`s niet, ik geloof zelfs dat je hun whishlist pretentieus mag noemen...