Wednesday, July 08, 2009

Carolina Carolina

Voortaan is dit Ruud haar tropische vakantiesong.
PhotobucketPhotobucket
Jaren geleden was dit lied een hit tijdens onze vakantie op Curacao

Nu is dit dorp een hit tijdens de vakantie in Suriname.
De familie van Vliet heeft er een vakantiehuis en dit was een logeerpartij in het weekeinde.
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Maar niet alleen Ruud had het naar de zin....
PhotobucketPhotobucket
Matthew en Ruby maken dolle pret.

Je zou bijna het vliegtuig pakken om mee te doen!

3 comments:

molly said...

Wat let je An?;-)

Linda said...

Ik zou zo ernaartoe willen gaan...
Hey, ik heb nog steeds geen vakantieplannen :-)

Wat ziet dit er verschrikkelijk verleidelijk uit!

arlinda said...

Tourist Information Guide for Suriname!
Geloof me, ik geniet zelf ook met volle teugen. Zo vaak kom ik ook niet buiten Paramaribo.