Sunday, February 22, 2009

Na een feestje

Het is een uur.
Ben net thuis na een feestje en zit achter het pjoetertje een beetje na te genieten.

De jarige heeft Abraham gezien en het was een beregezellig feestje.
Photobucket
Eerst hebben we heerlijk gegeten en daarna werd er gedanst, gewoon zo een heerlijk ouderwets feestje thuis met familie en vrienden.
Leuke muziek, nummers die ik in geen jaren heb gehoord, vooral de Hindoestaanse nummers, waarvan ik heel veel vergeten was.
Gezellig om naar al die dansenden te kijken, ik mis het wel, dat ik zelf niet meer dansen kan, gelukkig kan ik ook genieten door te kijken.
De meiden zijn groot geworden, leuke dames zijn het, vol belangstelling voor iedereen en met hun beide benen in de wereld.
Zoonlief groeit ook hard, leuke knul met zijn twinkelende ogen.
Tevreden ga ik naar huis met mijn doggie bag.

Ik zit wat na te genieten achter mijn pjoeter.
En plotseling knalt het boven mijn hoofd los, het getier tussen mijn buren, hij is weer boos omdat zij laveloos is.
Photobucket
Ik ga naar bed, mijn stemming is verstoord.
Ik ga slapen.

1 comment:

Anonymous said...

pffff, burenruzies. ik heb ze gelukkig niet meer.