Sunday, October 05, 2008

Hoor de wind waait ...........

........hier is huis heb ik de verwarming aangedaan.
Zeer tegen mijn principes, maar het is echt Klaasweer!
Photobucket
Natuurlijk hopen we allemaal dat het tijdelijk is en dat we nog een paar mooie herfstdagen krijgen zoals we dat de laatste jaren gewend zijn, maar ergens diep in mij zit er een hoop twijfel.
Nee het was helemaal geen slechte zomer, maar weing dagen dat het achter elkaar fantastisch weer was, hoewel er wel mooie dagen genoeg waren.
Op de een of andere manier heb ik minder dat warme zondoorstoofde gevoel dan andere jaren.

Terwijl ik dit jaar heel veel buiten ben geweest en niet thuis heb zitten kniezen, maar nu kijk ik toch wel uit naar de mooie koude dagen met zon, strak blauwe hemel en stevige vrieskou, van die dagen dat je ondanks de kou niet genoeg van de buitenlucht kan krijgen.

De regen, die neem ik nu op de koop toe, al zou ik het een stuk leuker vinden als ik niet door de heftige plensbuien heen moet en als alle grote buien snachts vallen, wanneer je zo heerlijk in je warme bed je om kan draaien, veilig in je warme holletje.
Photobucket
Herfst levert ook wel mooie natuurplaatjes op, met dank aan mijn buurtgenoot.
Nu maar hopen dat er iets minder regen valt de komende week.
Wie weet wat voor mooie plekken en plaatjes dan weer gespot worden door mijn eigen camera.

1 comment:

Anonymous said...

Ja, ik zit al met winterjas en handschoenen op die fiets hoor!

F.