Thursday, October 23, 2008

Trippel trappel

Bij het veranderen van baan komen er toch meer dingen kijken dan ik me gerealiseerd heb....
Photobucket
Ik mis mijn trippelstoel!
Het is iets waar ik zonder bij na te denken gebruik bij mijn ene baas en nu heel erg mis bij de nieuwe baas.
Tijdens de opleiding en de stages had ik er niet zo een erg in omdat er daar altijd verschillende stoelen stonden, met en zonder leuningen en als ik moe werd van de ene stoel, stapte ik over op een andere stoel.
Photobucket
Soms vond ik het wel onhandig dat ik geen hoog/laag mechanisme ter beschikking had, maar nu merk ik dat het heel belangrijk is.
Ik heb op dit moment geen goede stoel en daar reageert mijn lijf heel heftig op, ik heb iedere nacht enorme kramp in mijn benen omdat ik ze overbelast door het verkeerde zitten.....en ik word erop afgerekend door mijn lijf AU!
Photobucket
Een dag per week zit ik op mijn vertrouwde trippelstoel en dan merk ik het verschil, die avond kan ik goed slapen en heb ik de volgende dag minder pijn.

Mijn chef was onderhand heel erg bezig om voor mij een goede stoel te vinden en heeft aan allerlei touwtjes getrokken, overal gezocht of er nog ergens een stoel stond die ik goed gebruiken kan ....helaas tot dinsdag zonder resultaat.
Hoe dan ook, de arbodienst is ingeschakeld en geloof het of niet, aanstaande maandag komt er al een meneer van een stoelenfirma voor een passing.
Photobucket
Ik ben er dolblij mee, ik voorzie wel een levertijd maar dan nog is het te overzien.
Hoe je het ook draait of keert, de stoel is voor mij echt lijfsbehoud en ik moet stellen dat ik een heel fijne chef heb...die gaat echt voor zijn personeel!!!

2 comments:

Anonymous said...

dit soort dingen zijn in NL dan weer wel heel goed geregeld ;-)

Anonymous said...

Triest, je hebt er een nodig en hebt of krijgt er geen. Gelukkig is er nog zoiets als Marktplaats.nl. Daar worden ze regelmatig (gebruikt) aangeboden. Soms zelfs weer helemaal klaar voor gebruikt. Succes. Groeten, Har