Monday, November 08, 2010

Expositie

Boeren, burgers, buitenlui................

Het kind is sinds zaterdag VAKFOTOGRAAF en deze moeder is retetrots!
Ik loop naast mijn schoenen want ze heeft uitzonderlijk, aparte en fantastische foto`s ingeleverd voor de expositie.

Heel bescheiden had ze alleen haar ouders, haar tantes, haar nichten en beste vriendin uitgenodigd....maar wat waren we blij dat we het gezien hebben.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Haar zelfportret sluit de rij.

Ik ben heel erg blij voor mijn talentvolle dochter!

http://byrudya.webs.com/

6 comments:

molly said...

Wauw An, wat mooi!!!!
Dochterlief van harte met je kunstzinnige fotografie!
Nu nog een site en dan ga ik je op mijn weblog zetten.
Schitterende fotos!!!

Anonymous said...

NICE!!!!!!! Ik zie ze nu pas....
Alberto

Anila said...

@Bro, dan kijk je slecht op FB!
Daar staan ze ook....ik zal het doorgeven

Arlinda. said...

Hallooooo, Bert is nog eerder dan ik en ik kijk toch ook regelmatig op FB! Fantastisch....en hartelijk gefeliciteerd trotse ma van een kunstzinnige dochter. Hoop nog veel werk van haar te mogen bewonderen. Keep up the good work!

molly said...

http://moreorless.web-log.nl/more_or_less/2010/12/3029goden-zij-dank.html#comments

Unknown said...

Gefeliciteerd! Mooi werk.

Marjan