Saturday, September 22, 2007

Op naar week 3.

En waar staat iets over week 1 en 2 dan?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Die heb ik simpel weg overgeslagen in dit log.
Snapt u het nog ?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het zit namelijk zo dat het een soort bijgeloof moet zijn dat ik er niets over geschreven heb , bedenk ik opeens .
Feit is dat is sinds de week van 9 september drie dagen per week werk en dat na bijna 5 jaar slechts 1 hoogstens 2 dagen achter elkaar , in een week gewerkt te hebben.
In de tussenliggende jaren heeft mijn lijf aardig wat opdonders geincasseerd maar eigenlijk moet ik zeggen dat het al een poos een stuk beter gaat.
Dus , om een lang verhaal in de notendop te doen , ben ik onderhand aan de derde week toe en het grootste nieuws is ...dat het me erg is meegevallen.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tuurlijk moet ik toegeven dat het ook wel wennen is en dat ik mezelf verteld heb dat zeker de eerste maand mijn acties door de week niet meer zullen zijn dan werken , eten, slapen en dat dagenlang aaneen vooral omdat ik drie dagen achter elkaar werk .
Daartegen over staat dat ik dan 4 dagen heb om bij te komen , maar gelijk de eerste week had ik uitgerekend op die zaterdag allerlei afspraken geplanned en besloten om die te houden ook .
En zelfs dat heeft me niet opgebroken , de zondag was een van grote rust en tevredenheid en de maandag moest ik weer aan de slag met allerlei andere afspraken die me ook weer de nodige uren in de taxi brachten.
Ook dat heb ik wonderwel overleefd en na een rustdag op dinsdag ben ik weer aan de slag gegaan.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Wijs als mijn beste vriendin is zei ze tegen me dat bewegen energie oplevert en zo waar , ze heeft natuurlijk gelijk , maar zoveel vertrouwen had ik tot voor kort niet in mijn lijf.
En dat lijf , dat houdt zich prima en is blij met alle beweging en beloont me voor dit geschenk met nog veel meer energie.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het leukste zou zijn als ik nu zou kunnen schrijven dat ik weer als een kieviet loop en niet eens meer een stok nodig heb , maar dat is vragen om een wonder ...en die zijn nog steeds op de bon.
Hoewel de eerlijkheid me gebiedt om toe te geven dat de cosmos het lang niet slecht met me voor heeft want een heleboel dingen waar ik lang voor heb moeten knokken gaat opeens in een zeer rap tempo.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Helaas ..gaat niet alles van een leien dakje , dat zou ook te mooi zijn he.
De toko heeft helaas nog niet mijn mutatieformulier in orde met alle gevolgen van dien , dus zit ik met een groot kastekort en ben ik geneigd te vragen of ik deze maand mijn rekeningen bij ze mag declareren omdat je van een kale kikker nou eenmaal geen veren kunt plukken.
Ik hoop op een spoedige oplossing want anders zie ik me genoodzaakt wel tot bedelen over te gaan ...in dat geval kunt u me buiten kantooruren voor de deur van de toko vinden met mijn draaiorgelbakje .
Doet u er dan ook iets in als u langsloopt?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maar ook leuke dingen zijn er in het verschiet.
Deze week is het eindelijk zo ver en komen Jut & Jul op tv.
Er was deze week al een voorstukkie te zien , hahahah en nu wil ze niet meer!
Maar goed , ik heb al van heel wat publiek gehoord dat ze gespot is ..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het helpt ook niet echt dat ze dan nog in de metro de presentator tegen komt die haar verteld dat er per week 1,3 miljoen!!! kijkers zijn .
Deze week op Nederland 1 , beeldvullend van links naar rechts dus MOI & Co.
Alle gekheid op een stok , ik heb er best zin in , al was het alleen al om mijn buurtje op de televisie te zien.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik wens iedereen een goed weekeinde toe en een nog betere komende week .
Wij zijn het zeker van plan! ;-)

7 comments:

Bedzz said...

Hahahaha moest zo lachen om Ruud en de presentator hehehe 1,3 miljoen kijkers LOL hahaha!
Maar onze hele familie staat op scherp en iedereen is super nieuwsgierig!! Leuk man!
En fijn dat het werken toch een positief gevoel oplevert! Ik hoop dat de rest ook snel goed gaat!
Dikke kus en tot snel!

Anonymous said...

WAY TO GO, SIS!!!

Anonymous said...

Ook hier vanuit de USA wordt het bijgehouden. Dit maal met de nieuwste laptop en een kabeltje naar de echte tv.... techniek staat voor niets. Ben heel benieuwd!
Jacqueline

Anila said...

Zul je niet schrikken Jacq ik ben wel wat veranderd;-)

Anonymous said...

nee, ik zal niet schrikken, ik schrik niet zo snel.
Ik ben ook veranderd, zoals je op de foto's van onze blogspot ziet.
hahaha worden allemaal ouder!
gr. Jacqueline

Anonymous said...

Ik ga vanavond kijken hoor An!!

Anonymous said...

Keurig opgevoedde dochter An!!
Het zag er allemaal leuk en redelijk rustig uit.
Leuke aflevering