Sunday, April 02, 2006

Weerperiklen

Heb je het al gehoord?

De komende week gaan we weer terug naar de nietaflatende winter ...het gaat weer vriezen!

Neeeeeeeeeeeeee dacht ik toen ik het hoorde , niet nog een keer , ik begin net aan de verbeterde temperaturen te wennen en het feit dat ik niet hoef te stoken.
Helaas is het weer onverbiddelijk, en heeft het weinig compassie voor MIJN wensen.

Lieve mensen , zoek maar weer op de dikke jas , muts , sjaal en wanten ....
Image hosting by Photobucket
APRIL DOET WAT HET WIL!

Kreun.steun...zucht

6 comments:

Anonymous said...

Huh ?
Dit is een 2-aprilgrapje toch zeker ?

Anonymous said...

Nee, helaas niet - heb het ook gehoord - het zou koud worden de komende week. :-(

Anonymous said...

Hallo Anila
Hoe winter, de zon schijnt toch. Paasbloemen en krokussen staan in volle bloei, de knopjes van onze perelaars gaan opebarsten.
zonnige groetjes van marsje :)

Anila said...

Ja he ...het is gelukkig ook meegevallen ,het is alleen maar weer iets kouder en af en toe somber geweest tot nu toe.
Ik kikker dus weer helemaal op!

Anonymous said...

Stralende zon hier, kom je?

Jacqueline said...

het vriest dan wel niet, maar ook hier doet april wat hij wil. Het brengen van regen en zonneschijn.
groetjes