Saturday, April 01, 2006

Bloghopping

Soms als ik mijn blog heb bijgewerkt kan ik de verleiding niet weerstaan en ga ik eens bladeren in de blogs.
Bovenaan de pagina staat namelijk in een hoekje zo een knopje dat next blog heet en als je daarop drukt , kan je met een simpele druk op de knop de wereld rond.
Image hosting by Photobucket
De vreemdste , leukste , hilarische en bizarre uitingen van het mensdom kom je tegen..
Paginas vol gedachten , hobbies , verzamelingen in allerei talen , waardoor je soms geen idee hebt wat er toch op zo een pagina staat.
Mooie fotos , persoonlijke ontboezemingen, vreemde ideeen , absurde feiten , spannende kleuren, blog na blog laat ik zo op het beeldscherm langsdartelen.
Image hosting by Photobucket
Het fenomeen internet blijft me verbazen, na ongeveer 6 jaar rondsurfen is het nog steeds als een doos van Pandora , je weet nooit wat je nu weer zult vinden waar je nooit bij stilgestaan hebt , een mening over had of zelfs maar geweten hebt dat anderen dat maar bij benadering interssant vonden.
Image hosting by Photobucket
Ik weet nog dat ik vroeger in mijn ICQ profiel had staan dat mijn pc mijn venster naar de wereld was...het is nog steeds onverminderd waar , al chat ik nauwelijks meer ,maar ik kan me nog heel erg goed de avonden en nachten vol enorm veel plezier herinneren , de contacten over de hele wereld met mensen van divers pluimage.
Na een poos merkte ik dat ik er steeds minder behoefte aan wisselende contacten had en is het bij regelmatig schrijven en lezen op fora die me bevallen teruggebracht.
Image hosting by Photobucket
Maar heel soms , dan heb ik weer zin in avontuur and boldly go where no one has gone before , jaaaaa jaaaaaaaaaa....
Dan druk ik het knoppie en en ga bloghoppen.
Dan reis ik voor een dubbeltje de hele wereld rond en geniet van al dat fraais en het leuks dat bloggen , DE wereldrage van de verbale navelstaarders, te bieden heeft.
Image hosting by Photobucket

Die goede man daarboven heeft rare kostgangers!

No comments: