Monday, February 14, 2011

14.02

Photobucket
Sweathart,
May I call you mine?
Won`t you be my Valentine?


Dat was mijn kennismaking met Valentines day, een gedichtje in ons Engels leerboek.
Ik had er nog nooit over gelezen of gehoord, en toen leek het me heel erg romantisch als je zo een kaart kreeg...en dan anoniem.

Nu jaren later ( en wijzer) doet het me echt niets en heb ik medelijden of meedogen voor iedereen die zich vandaag teleurgesteld voelt omdat hij of zij niet de erkenning kreeg waar ie stiekem op gehoopt had.

Ja, ik heb soms wel een kaart gekregen of verzonden, soms ook anoniem, maar om nou te zeggen dat het toen leuker werd of gezelliger?

De kaarten zijn over het algemeen verstuurd aan vriendinnen die een hart onder de riem nodig hadden en heel zelden aan mijn lief.
Ik ben er niet romantisch genoeg voor denk ik ;-)

Maar voor iedereen die ik er een plezier mee doe, een heel mooie Valentijnsdag.
Ik hou het op een mooie dag!

1 comment:

Anonymous said...

Lieverd, ik hoop dat je voordat je vertrok mooie dagen voelde, beleefde. Wat zal het stil zijn.