Friday, September 18, 2009

Helaas

Het begon met een geval van geelzucht, van het ene moment op het andere gaf de monitor overwegend knalgeel beeld....oeps..
Photobucket
Vreselijk onhandig, maar ik gebruikte het nog wel om te mailen.
Photobucket
Opeens kwam er een nieuwe kwaal bij.....de slaapziekte deed zijn intrede..plotseling viel het ding in slaap....oeps.
Photobucket
Het is zover, na 10 jaar trouwe dienst is mijn monitor naar de eeuwige jachtvelden.
RIP.
Het zal wel even duren voordat ik weer on line ben!

4 comments:

Carina said...

Anila, ik heb nog een 19 inch bakbeest staan die je zo mag hebben. Heb ook nog een kleiner bakbeest van 15 inch.
Alleen ja, je weet dat ik geen auto heb dus er is iemand die hem op moet halen dan.

:*

Linda said...

rip monitor (btw mijn weblog is naar de eeuwige jachtvelden ik wilde alleen ff napraten) Ben niet meer op internet. Vind het wel jammer maar ja als ik schrijf kan mijn gekte de kop op steken later schaam ik me zo om het terug te lezen. Nu zit ik ook weer raar te doen. Ik hoop dat je snel weer op internet bent.

groetjes en veel liefs en sterkte met balen.

fleurv

molly said...

tot ziens An en ik hoop dat je snel iets anders hebt!

Arlinda said...

Ik mis je blog....hoop dat er snel een oplossing is!