Saturday, March 21, 2009

Gedoe

Druk in mijn hoofd is het nu...
Photobucket
Er gaat van alles veranderen aan mijn werk en ik kan nog niet overzien wat het precies voor mij gaat betekenen.
Vanwege veiligheidsaspecten is besloten dat ik niet meer op de etage mag werken waar mijn team zit, mijn werkplek moet dus naar de begane grond.
Om te zorgen dat ik niet alleen ergens bij geschoven wordt, is er naar andere opties gezocht, maar die zijn er helaas niet of ik zou enorm saai werk te doen krijgen.

Ik kom dus ergens te werken, zonder collegas die hetzelfde werk doen en moet wel alle papierwerk en dergelijke van en naar boven zien te krijgen.
Hoe dan ook, ik heb geen idee in welke vorm dat zal gaan, mijn chef ook nog niet, en het moet allemaal in een week geregeld zijn.

Leuk is anders, maar ik ben onderhand zo flegmatiek dat ik het allemaal aankijk.
Het heeft geen zin om er tegen in te gaan.
Ik heb nog wel werk per slot van rekening ;-)!!

5 comments:

Anonymous said...

He wat vervelend voor je


F

Jacqueline said...

Dit is niet fijn,Ik hoop voor je dat de menselijke aspecten ook nog meedingen....dan alleen de safety rules!

Anonymous said...

O dat zijn nogal veranderingen zeg. Knap dat je er zo in kan staan.Ik zou zelf toch best gestressed zijn ervan.

molly said...

Yuk, wat naar allemaal An
Hoe komt dat opeens zo dat je daar niet meer mag zitten?

Anila said...

@ Dames, de reden van dit besluit is het veiligheidsaspect.
In kantoren blijken de liften nameljk zo afgesteld te zijn dat ze bij het eerste teken van brand en/of calamiteiten automatisch naar de begane grond afdalen en daar stil blijven staan.
Ik werk op 4 hoog en er is geen garantie dat ik op tijd het gebouw uit kan "lopen".
Als werkgever zijn ze daar verantwoordelijk voor.
Ik denk er maar niet over na, want ik woon op drie hoog, maar goed ....de realtiteit is...dat ik naar de begane grond zal verhuizen, pindakaas!;-)