Saturday, January 10, 2009

Winter

Ik heb vakantie en doordat het zo druk was met de feestdagen neem ik het er goed van.
Geef me helemaal over aan het cocoonen, hang voor de buis van pc en tv, lees naar welbehagen, dat bevalt allemaal best.
Photobucket
Maar gisteren moest ik er echt uit en toen kreeg ik van de natuur dit mooie cadeautje...schitterend mooie berijpte bomen.
Photobucket
Ik had niet eens mijn camera bij me, dus moest ik het met mijn telefooncamera doen, desondanks ben ik niet eens ontevreden.
Photobucket
Heerlijk zonnig weer, heel koud met een strak blauwe hemel.
Winter op zijn allermooist!

1 comment:

Jacqueline said...

Dit is echt een top NL weer. Ik benijd ieder die hier van kan genieten op de schaatsen. Maar ja je kunt niet alles hebben. Wij hebben immers de rest van het weer, regen, storm, overstroming, sneeuw etc. hihihi