Sunday, August 19, 2007

Op stap door de bush

Bro is in West Suriname in de bush op stap geweest en heeft een aantal planten , al dan niet bloeiend op de plaat gelegd.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik laat hier het een en ander zien , van de meesten weet ik niet eens de naam .
Mooi zijn ze zeker!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Mooie oogst weer he...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik wacht al weer vol spanning op het volgende fotoverslag.

2 comments:

Anonymous said...

Ik zie ook voor mij bekende en onbekende schoonheid. Wat een rijkdom !

Anonymous said...

Nog even en dan kunnen deze planten en bomen ook overleven in dit kikkerlandje:-))