Saturday, September 02, 2006

Uren , dagen ,maanden .....

Niet te geloven , een jaar geleden alweer dat ik Sara gezien heb.
Een jaar met some good , some bad , some happy , some sad zoals het te verwachten was.
Photobucket - Video and Image Hosting
Minder leuk is dat ik eigenlijk al een jaar lang buitenshuis niet meer zonder stok kan lopen , dat vind ik een verlies ,een stuk acceptatie.
Positief vind ik dat ik als ik terugkijk , me minder vaak ziek heb moeten melden , de dagen dat ik erg last had van mijn lijf vielen gunstig , niet zo vaak op geplannede werkdagen.
Toeval is , dat het deze week net weer raak is.
Na de prachtstart van de zomer en de inzinking in augustus , krijg ik net de laatste week weer eens last , het weer sloeg om , mijn gewrichten wisten weer hoe ze me dat moesten vertellen , best wel jammer!
Photobucket - Video and Image Hosting
Het kind wordt steeds volwassener en neemt besluiten waar ik het niet altijd mee eens ben , maar ik heb nu geleerd om langs de kant toe te kijken , per slot van rekening leert niemand van de fouten van een ander .
Maar ik hou mezelf voor dat ze niet in al die zeven sloten zal stappen en dat ze een heel gezond en helder verstand van ons meegekregen heeft.
Photobucket - Video and Image Hosting
Een jaar is om en gisteren was ik jarig.
Ik had dit jaar totaal geen zin in een feestje of feestelijkheden . ik heb mijn snor gedrukt.
Het was oke , ik ben tevreden en op naar een heel nieuw jaar.
Photobucket - Video and Image Hosting

Uren , dagen , maanden , jaren ......voorbij gaan ze zeker!

7 comments:

Anonymous said...

Je ziet er uit als 40 An!
Toch een fijne dag gehad?
Hoe zit het met je scoormobiel?
Ik had je op je vorige log al gefeliciteerd, nou vooruit...nog een keer
Háppy bííííirtday to you!

Anonymous said...

owh ik vergat de H..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anila said...

Ben nog steeds in afwachting van de scoot dus nog even doorduimen .....Thanks voor de goede wensen!!

Anonymous said...

jemig ja scootmobiel..
ik ga steeds meer fouten maken, 't zal de leeftijd zijn;)

Jacqueline said...

Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Anonymous said...

Gefeliciteeeerd!!! :)