Monday, August 07, 2006

Drukke dagen

Hele drukke dagen heb ik achter de rug.
Photobucket - Video and Image Hosting
Eerst zaterdag met de vriendinnen en daarna werken en gelijk Ruud haar verjaardag ..eigenlijk net iets te veel achter elkaar.
Photobucket - Video and Image Hosting
Tuurlijk gaat dan mijn lijf protesteren en dan is de boot helemaal aan als mijn bed zegt ...doe het effe zelf en de bodem zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt eist.
Als met al denk ik dat nu alle gedoe uit mijn lijf verdwenen is ,mag ook wel na de aanval in mijn schouder van gisternacht.
Photobucket - Video and Image Hosting
Maar het kind haar verjaardag was zeer geslaagd en beregezellig.
Ze kreeg haar diner naar wens , saoto soep met alle toebehoren en satee...een heel mooie hoge taart van Ruby en heel heel veel gezang !
Photobucket - Video and Image Hosting
Zelf heeft ze het de afgelopen tijd ook heel druk gehad met Kwakoe , het Zomercaranval en de missverkiezing en nu volgt nog de optocht op 19 augustus , dan lopen ze met zijn drieeen.....de dame met het mooiste costuum en haar volgelingen.
Photobucket - Video and Image Hosting
Al met al mogen we terugzien op een drukke periode maar met heel veel plezier.

6 comments:

Anila said...

Zeker weten ..en zie je haar met de trotse papa??

Anonymous said...

Hele blije foto's allemaal. Niet alleen van vader en dochter trouwens!

Anonymous said...

Ja! Mooie dochter!
Leuk om papa een keer te zien op de foto.
Enne...wat een mooie taart zeg!

Anonymous said...

Enig An! Ben je alweer een beetje aan het bijkomen?

Anonymous said...

Nog gefeliciteerd moeder met dochter!
De vermoeidheid zal ook wel gekomen zijn door het extreme hete weer!
Proost dan maar op virtuele vriendschappen!
Ik heb eigenlijk maar twee "vriendinnen" in het virtuele.
Twee waar ik alles mee kan bespreken en delen.
Dat zijn vrienden voor mij, waar je ( bijna) alles mee kwijt kan.
Ja veel mensen snappen er geen zak van...
Ik soms ook niet moet ik eerlijk bekennen.
Soms ben ik er doodziek van ( virtuele) en soms lig ik helemaal dubbel achter de pc.
Mijn kontakten blijven oppervlakkig, zal niet meer snel mezelf laten zien via de pc.
"Vrienden" kunnen opeens vijanden worden, ik mis oogkontakt de blik van de ander, zijn/haar hele ik.
Dat heeft gemaakt dat ik zelden nog afspraken maak met virtuele mensen.

Bieke said...

Je hebt een prachtige dochter Anila!