Thursday, May 11, 2006

DAAR is ie dan......

Het zomergevoel .....eindeloos lange lichte dagen , warmte , grasmaaiers, fluitende vogels.
Aan het prille frisse groen kan je toch zien dat het nog een lange poos zal duren , het is allemaal nog maar net begonnen .
Overal waar ik kijk zie ik tevreden glimmende mensen heel vrolijk rondkuieren , volop in de zon .
Helemaal in extase ben ik dan ,net als van de merel die weer trouw ettelijke malen per dag in de vaste boom voor mijn balcon zijn arias de lucht in gooit , zo luid dat het per telefoon tot mijn gesprekspartners doordringt.
Photobucket - Video and Image Hosting
Ik leun heel blij achterover en denk niet meer aan koude gure dagen ...ik voel de warme zon op mijn lijf!

1 comment:

Anonymous said...

Ik wens...dat het altijd zomer mag blijven.