Friday, March 03, 2006

Bleegh , grrrrrrrr , bah...

Zo een gevoel van onbehagen en niet lekker in je vel zitten...

Daar heb ik nu al een paar dagen last van , mijn spastische darm speelt voor het eerst sinds jaren zo heftig op en ik baal er enorm van.
Meestal kan ik me er overheen zetten maar ik ben op het punt gekomen dat ik dat gewoon niet wil.
Ik voel me niet lekker en ben siehieluuuuuug.
Ik mag me van mezelf daar aan over geven en voel me totaal niet schuldig ....
Image hosting by Photobucket

En nu moet ik dat alles ook nog geloven !

2 comments:

Anonymous said...

Och lief mens toch, wat balen zeg. Kan me goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt met t lijf en dr kuren.
Hopelijk voel je je snel beter!

Anonymous said...

Beste Anilama, voel met je mee, je moet toch echt gaan zeggen tegen dat gastje waar het op staat voor je eigen welzijn. Veel sterkte toegewenst Marsje